Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 20 14:25:43 CEST 2006


 20.10.2006, 14:23:46

Ja bych si jeste dovolil pripomenou bezpecnost. Pocet tuno-kilometru
na jednu mrtvolu je u na zeleznici diametralne odlisny od silnic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--
Delphin napsal:

>> Osobně si myslím, že veškerý problém je v bolševickosti tohoto státu.
>> V USA vláda dráhy prodala, nákladní doprava prosperuje, osobní je v
>> p..., ale je vyřešeno. Kdyby se všechno srovnalo jak neviditelná ruka
>> trhu míní :-) a dráhy nemusely dotovat osobní dopravu z nákladní a
>> jezdit prázdnými osobními vagony sem a tam aby si zasloužily dotace na
>> osobní linky a pro vlastní přežití by musely nabídnout zákazníkům
>> rozumné podmínky, tak by si určitě zboží které má být voženo po
>> železnici svou cetu našlo. Teď jen kdo bude tak odvážný a připustí
>> propuštění 20000+ zaměstnanců najednou...

> Pro začátek by stačilo, aby stát přestal dotovat kamionovou přepravu ve výši
> cca 10 Kč/km formou úhrady opotřebení silnic kamiony z peněz daňových 
> poplatníků. Silniční daň pro kamiony je absolutně neadekvátní a dálniční
> známka pro kamiony za 14 000 Kč je nic než výsměch (podle této logiky by
> známka pro osobní auta měla stát 88 haléřů na rok). Nákladní přeprava po
> železnici pronájem kolejí platí samozřejmě v plné výši. Jsem také pro volnou
> ruku trhu, ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý
> druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit. 

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



> --
> Internal Virus Database is out-of-date.
> Checked by AVG Free Edition.
> Version: 7.1.408 / Virus Database: 268.13.3/474 - Release Date: 13.10.2006

 




Další informace o konferenci Hw-list