Li-Ion

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 20 13:57:12 CEST 2006

Miroslav Sinko napsal(a):
> Li-Ion akumulatorom casom stupa vnutorny odpor. Pri nabijani mobily
> pouzivaju len tzv. prudovu fazu nabijania, t.j. nabijaju baterku
> znacnym prudom (ak mate novu baterku nabitu za 2h, prud musi byt >0.5C)
> a vyhodnocuju napataie na nabijanom clanku. Pri dosiahnuti 4.2V
> nabijanie ukoncia. Na zvysenom vnutornom odpore vznikne vplyvom
> nabijacieho prudu ubytok napatia, ktory sa pripocita k napatiu
> idealneho napatoveho zdroja. Teda cielovych 4.2V sa dosiahne skor, ako
> je samotny clanok nabity. Ak si chcete predlzit dobu pouzivania
> [...]

Nevim jak jine znacky, ale u Siemense je to tak, ze za dve hodiny je
nabity (podle ikonky), ale nabiji se i potom - je to celkem znat - ja
zasadne nabijim přes noc.

Zatim mi vsechny baterie v mobilu vydrzely 4 roky bez znatelneho ubytku
vydrze - telefony S10, ME45 a ted M75.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info