Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

René Damek rene.damek@atlas.cz
Pátek Říjen 20 13:16:22 CEST 2006

Asi maji "ekologicke" oblozeni na destickach brzdy.
RD.

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 20, 2006 11:54 AM
Subject: Re: Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne
elektrarne

Jeste jsem si vzpomnel, ze me tam zarazila jedna (podle me
blbe vyresena) vec. Nouzova brzda (ktera se spina velkym
cervenym tlacitkem nebo automaticky pri odpojeni od site)
je tvorena kotoucovou brzdou, ktera pry vydrzi jen 4
zastaveni,
pak se musi vymenit brzdove oblozeni za 2500 E.
Prijde mi divne, ze nepouzivaji dynamickou brzdu a nejake
brzdove odpory. Navic ono obrzdit ten rotor asi neni sranda,
ale zas tak moc od brzdeni treba nalozeneho nakladaku
se to nelisi, tak mi ta nizka zivotnost nejak nejde do
hlavy.