Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Říjen 20 12:19:36 CEST 2006

To asi ne - kurvítko je to, co zbyde po kompletní rozborce a zařízení
pak dál funguje. To s tou brzdou mi přijde, že to je nějaká nouzová
brzda a nepředpokládá se, že ji budou používat 3x do měsíce.

P.K.