Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Říjen 20 11:31:29 CEST 2006

Pokud budete nekdy v Jesenikach, tak doporucuji navstivit
precerpavacku Dlouhe strane. Je to opravdu povedeny
kousek. Pekne to zapada do krajiny, vsechny technologie
schovane v podzemi.

Jako nepredstavitelna zvlastnost mi pripada to, ze to postavili
levneji, nez byl puvodni rozpocet. Tam se snad ani nekradlo,
nebo co.

Da se za 50 Kc jit i na prohlidku dovnitr do podzemi (vstupenky
se ne uplne logicky prodavaji jen na benzince pred
odbockou na elektrarnu, pri prijezdu smerem ze Sumperka).

Uchvatilo me, ze ta hridel s turbinou o prumeru 4.5 m ma
hazivost 2 mikrony.

Cele to delaly ceskoslovenske firmy, cemuz pry pravidelne
zahranicni odborni navstevnici odmitaji verit.

rollfree