Li-Ion

Milan milger@pobox.sk
Pátek Říjen 20 11:18:59 CEST 2006

Len mi nie je jasne, preco bat. v novom mob.telefone po roku klesne na
1/2 povodnej kapacity. A u staruckeho Siemens E10 bola po 5 rokoch stale
nad 1/2 povodnej kapacity.
Chapem ze tato nekvalita Li-Ion bat. sucastnosti je robena umyselne,
rozumiem preco, ale neviem ako a ci sa da s tym nieco robit?

Milan