Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 20 11:06:10 CEST 2006

Kdyz je tu rec o ekologii
Doporucuji:
Ekotechnicke Museum - Praha Bubenec
Zamykání kanálů 2006
28. října 2006, otevřeno 10 - 23 hodin
http://www.ekotechnickemuseum.cz
Bude zatopino :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Friday, October 20, 2006 10:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

>Spis bych rekl, ze od toho tu jsou precerpavaci >elektrarny, v sirsim
>smyslu vodni elektrarny vubec a mezinarodni energeticka sit.

To máte pravdu,ale pokud Vám vypadne třeba mělnická 3 což je 500MW a Čez by měl platit dovoz tak se jim raději oplatí držet zálohu na paroplynech,což je asi 300MW(co vím) dostupných do 15min a pak najížději uhelné elektrárny v záloze ,třeba Dětmarovice,které prý mají nejrychlejší najetí(to mi alespoň řekl technik na EDĚ).Ty přečerpávací elektrárny (teda vím jen o jedné) se používají na pokrytí špiček ve dne nepletu-li se.
Radek