Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Říjen 20 10:36:58 CEST 2006

Ano i ne.
Vypadek je v dane oblasti samozrejme globalni.

Jenze pri velikosti zdroju (u nas ma nejvetsi farma
snad 4 MW instalovaneho vykonu, nejvetsi farma
z hlediska poctu vetrniku ma myslim 6 kousku, ale
o malem vykonu) vystupuje cela farma jako jeden
maly zdroj. A dalsich x zdroju (jine kopce ve stejne
lokalite, jine lokality) jedou dal.

A pokud by slo o nejake extremne bezvetrne obdobi
(nevim, jestli je to vubec mozne), tak bude asi predikovatelne.

rollfree

Dobry den
Ale tady se zastira diverzifikaci generátoru fakt, že pokud dojde k
vypadku paliva (vetru),
tak dle meho vypadne dodavka ze vsech vetrniku dane oblasti.
Myslim si, ze ve vyskach kolem 100 m jeste nejsou stabilni proudeni s
malymi zmenami.
Milos