Snimac otisku prstu

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Říjen 20 09:13:52 CEST 2006

nojo, ale pin kreditky ma 4 cislice, coz by nemuselo stacit.

Ja navrhuji to zkombinovat s hlasovou identifikaci - jednoduchy dekoder
by rozpoznal vyslovene ID cislo, ktere by mel kazdy clovek prideleno
unikatni a pak slozitejsi dekoder by to vyhodnotil, estli se to shoduje,
a na finis by si vyzadal otisk tlapky. to by bylo doooost hustyyy.
Nevim, jak by si s tim nejaci lapkove poradili :-)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz