DDR PAMET

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 20 02:50:27 CEST 2006

 20.10.2006, 2:40:38

Delal jsem par let v jedne Megarobotarne, a tam se obcas stavalo ze
osazovaci hlava automatu vrazila do soucastky uz zapajene. Kdyz to byl
R nebo malej kodan, praskla soucaska. Ale pokud hlava vzala nejakej
IC, odesla spolu s nim do elektronickeho nebe vzdy alespon polovina
pajecich plosek.
Nedokazu si predstavit zadnej spusob jak by telicko zdraveho svaba mohlo
opustit svoje nozicky bez poskozeni plosnaku.
Umyslne odstraneni s pouzitim nejakeho nastroje(skalpej, mikropilka)
nepocitam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz