SETTOPBOX-schema

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Říjen 20 02:14:45 CEST 2006

No, tím bych si nebyl tak jistý.

Když nic, tak to bude mít nějaké ovládání přes SCART. Podobně to tuším
funguje u satelitních přijímačů. Člověk si nastaví na videu kanál který
chce v zadaném čase nahrávat a když se video zapne, tak automaticky
naladí satelitní přijímač na správný kanál.
Osobně satelit nemám, ale tohle jsem viděl u známého, který ze satu
nahrává docela dost.

Zdraví PavelK