Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Pátek Říjen 20 00:43:43 CEST 2006

Jistě. To však všechno platí za tichého předpokladu, že zálohovat při
bezvětří budou zadarmmo "klasiky". Pokud do toho započtete zálohování s
obvyklou účinností (nemluvě o investicích) tak to nevyjde ani s těmi
dotacemi. Mě by snad mohlo přesvědčit, až to někdo bude provozovat v
"ostrovním režimu". Takový "tmavozelený tarif" bych tomu říkal.

S pozdravem

       Jan Novák