Snimac otisku prstu

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Říjen 19 23:26:57 CEST 2006

Jsou 2 kategorie techto zarizeni : vykonnensi, ktera umi identifikovat
uzivatele (odpovedet na otazku "kdo je to ?") i overit uzivatele
(odpovedet na otazku "je to opravdu on ?") a mene vykonna, ktera
umi jen overeni uzivatele.

Problem je, ze identifikaci maji nektera zarizeni omezana na dost
maly pocet vzorku (napr. ten Moeller na 100), coz je ale docela
pochopitelne (i kdyz neprijemne), protoze pri tom porovnavani
vzorku s mnoha vzory si to DSP pekne makne.

Proto by se mi hodilo zarizeni, ktere je stavene na identifikaci,
a kteremu by se vzory daly posilat on-line seriove, takze bych
mohl optimalizovat  poradi vzoru (napred poslat ty
nejpravdepodobnejsi uzivatele).

Teoreticky by se na to dalo pouzit i zarizeni, ktere umi jen
overeni uzivatele - proste bych muj predhazoval jeden vzor za druhym.
Jenze tyto snimace maji asi pomalejsi elektroniku, protoze se
pocita jen s relativne malym poctem komparaci a v rezimu identifikace
by mohla byt doba odezvy uz neprijatelna.

rollfree