[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 19 22:50:02 CEST 2006

Takze aby som to zhrnul, myslim si ze toto bola zase po dlhom case
zaujimava debata, v ktorej sa rozobrali snad vsetky mozne aspekty
podnikania. Pre mna osobne to bola dobra konfrontacia. Myslim si, ze tu
padlo dost konkretnych typov na to, co by sa dalo robit, ako aj argumenty
za a proti. Ale aby som prestal len tliachat, rad by som touto cestou
podakoval Baluovi za konkretny tip a podmienky. Ako zvycajne bol zase
vecny a presny. Akurat by som chcel poznamenat, ze ja si hladam
zamestnanie podla mojich predstav uz dlhsi cas a to aj v zahranici. Zial
nieco si najst je dost problem, hlavne pokial cloveku napisu v tretej
vete, ze potrebuje pracovne povolenie, pripadne sa neunuvaju ani len
napisat "je nam luto...".

Myslim si, ze pre mna bude asi najprijatelnejsia cesta najst si nieco, co
sa da robit hlavne vo volnom case a po nejakej dobe zvazit, ci sa tym da
zivit alebo nie. Zatial budem teda bastlit a ked nieco ubastlim, tak to
urcite niekde uverejnim. Chodit to ponukat zial asi nebude v mojich silach
a moznostiach.

Andrej

p.s.: pokial budete potrebovat niekto navrhnut nejaky plosak, tak sa
mozete na mna obratit.

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk