DDR PAMET

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 19 22:01:21 CEST 2006

Ahoj,

> ja sem puvodni pisatel dotazu a reklamovat to nehodlam, protoze vim, ze
> je
> to moje vina a vim, ze by me to neuznali. Ani nejaky elektro expert
> nejsem,
> ale chtel jsem to zkusit opravit sam, protoze vim, ze pokud je to jen
> napajeni toho obvodu a pokud by si tam teda bios zapsat data sam, tak je
> relativne banalni zalezitost.
> slo me jen o to zjistit jaky obvod tam puvodne byl, abych ho mohl v GMku
> koupit a napajet :)

Davaju sa tam vacsinou pamate na baze 93C46. Problem by mohol byt v
puzdre. Na moduloch do laptopov sa davaju mensie puzdra nez SO8. Problem
ale je, ze musi byt spravne naprogramovana a navyse podla nejakeho
standartu. Sam mam dva moduly RAM-ky, ktore pod w98 a w2000 chodia bez
problemov, avsak vo wxp sa najde len jeden. Nejakym softom na citanie HW
sa dobry modul precital uplne cely, a bolo tam vratane webovej stranky
vyrobcu uplne vsetko o pamatovom module.

Andrej

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk