DDR PAMET

Martin matesmk1@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 19 18:39:08 CEST 2006

takze myslite, ze pamet nemela obsah, kdyz jeji vyvody vedou primo na slot?
jinou 512tku mam, ale ta ma tech modulku 16 cili je oboustrana a ja nevim
jestli to ma jednak vliv a jednak ji nechci zrusit :) nee ze bych si neveril

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 19, 2006 12:22 PM
Subject: Re: DDR PAMET

Můžete zkusit buď sehnat stejnou (nebo podobnou) paměť, okopírovat tu
EEPROM a připájet na tu vadnou. Nebo vzít první 512MB paměť, na kterou
narazíte a zkusit totéž. Co je to za obvod, to si taky přečtete z té
druhé paměti, ale vzhledem k tomu, že vývody vedou přímo na DDR slot,
tak tam bude vždycky stejná (nebo podobná) součástka. Musíte jen
určit, jak tam přijde připájet, ale zorientovat byste se měl podle
napájecích pinů.

P.K.