[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:25:04 CEST 2006

 19.10.2006, 15:19:38
--
Petr Zahradnik napsal:

> Puvodni zprava ze dne 19.10.2006 od gatilo:

> No vsak ta informace tu uz davno probehla, vim o tom. Ale prece neni
> jeden projekt na celem svete :-)))

Jasne ze ne, dyt taky pisu ze je to priklad toho jak se veci daji
delat.
Tlachanim na netu se mozna da neco malo prodat (nevim, nejsem
obchodnik, jen hadam), ale urcite ne vyvinout jakejkoliv vyrobek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz