[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Čtvrtek Říjen 19 10:47:29 CEST 2006

>Jedine co treba urobit je namiesto vyplakavania a stazovania sa ako je zle
>a ako ma niekto predbehol zdvihnut prdel, prekonat vlastnu pohodlnost a
>lenivost a >nieco pre to urobit. Zaciatky su velmi (naozaj velmi) takze ale
>ked je clovek dobry tak sa rychlo vypracuje.
>b.

Takove tvrde slovo bude nektere lidicky hodne bolet.Zvyk z davne nedavne
doby nam rikal sedet ono neco dorazi samo (to se rovna krach),nebo se nechat
zamestnat a zase jen cekat na praci kterou sezene nekdo jiny(tentokrate uz
ovsem je cekani zaplacene ).Nemusel bych chodit ani daleko z kanclu a videl
bych nekolik takovych .
Radek