[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Říjen 19 09:59:20 CEST 2006

sediet doma a cakat ze sa objavi pracovna ponuka mojho zivota je trochu naivna predstava. Pokial nieco chcem tak sa do toho musim obut, nic nie je zadarmo. Ked som rozhodnuty ze chcem navrhovat zlozite plosaky tak si popozeram firmy ktore to robia, najdem si v takej firme job, ziskam prax a kontakty a ked budem mat pocit ze to zvladnem sam tak sa osamostatnim a preberiem klientelu :-)
Pokial sa bavime o tomto konkretnom probleme nie je pravda ze nie je zaujem o komplexne plosne spoje. Len treba zdvihnut prdel a nieco pre to urobit. Na slovensku zdochol pes, ale v zahranici nie. To ale vyzaduje urobit vazne rozhodnutie prestahovat sa za pracou do zahranicia.
Poviem len jeden priklad od nas. U nas pracuje 11 navrharov na plny uvazok a cakacia doba kym sa vobec dostanem na radu s mojim navrhom je tak 3 mesiace. Zakontraktovali dalsich troch tusim v Skotsku alebo Irsku a trochu sa to skratilo ale cakacie doby su stale v rade mesiacov. Za pcb dizajn platime ca 40eur/hod a chlapik na tom maka uz mesiac... Nemyslim si ze to nie je lukrativny biznis :-)
Jedine co treba urobit je namiesto vyplakavania a stazovania sa ako je zle a ako ma niekto predbehol zdvihnut prdel, prekonat vlastnu pohodlnost a lenivost a nieco pre to urobit. Zaciatky su velmi (naozaj velmi) takze ale ked je clovek dobry tak sa rychlo vypracuje.
b.