[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 19 09:46:11 CEST 2006

Pracovni dobu jsem si stanovil pevnou - od nevidim do nevidim...
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@snailinstruments.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 19, 2006 9:35 AM
Subject: RE: [OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

At 11:37 PM 10/18/06, you wrote:
>V jednom ste sa zhodli vsetci traja, ze na to,
>aby clovek zacal trochu podnikat potrebuje v prvom rade nejaky napad.

Jeste jedna zkusenost, kterou jsem v zadne prirucce nenasel, a to je
pozadavek na sebekazen. Zatimco v zamestnani cloveku rikal sef, co ma
udelat, jak to ma delat a do kdy to ma udelat, jako podnikatel ma
clovek absolutni volnost, a to muze byt v urcitem smyslu i nevyhoda.
Tak pozor na to - volnost je dobry sluha, ale zly pan ;-)

J. Hanzal