program pro logovani www

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Říjen 19 09:00:38 CEST 2006

V linuxu jsem kdysi psal nejakej scriptik kterej tahal stranku co dve vteriny vycucnul z ni data a dal je do sql
Idealni bude napsat par radku v php a nechat to nekde bezet nonstop a davat to do sql

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Prichy
Sent: Thursday, October 19, 2006 8:15 AM
To: HW-news
Subject: OT: program pro logovani www

Preji hezky den.

Existuje program ( hledam neco i googlem, ale asi neumim to spravne anglicky pojmenovat), ktery by dokazal v casovych intervalech logovat www stranku z urcite adresy a nedej boze jeste treba i zapsat cast kodu?

Jde mi o to logovat z teletextu CT1 pocasi (teplotu, tlak, rychlost a smer
vetru) nemuselo by se mozna jedna ani o klasicky exe ale napr PHP zalezitost bezici na serveru.

Dale by me zajimalo Vas pohled na legalnost pouziti takto ziskanych dat pro NEKOMWRCNI pouziti.

Prichy