OT: program pro logovani www

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 19 08:25:58 CEST 2006

Prichy napsal(a):

> [...]
Myslim ze toto splnuje treba wget.exe. Zadate mu URL a on Vam jeji obsah
stahne do souboru. Staci si dat do naplanovanych uloh jeho volani treba
kazdych 5 minut - v batiku ho zavolat a vysledek hned zpracovat.

Pouzivam tohle presne na logovani z domova firemnich serveru zda jsou
viditelni z venku na netu.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info