[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 19 02:58:16 CEST 2006

To problem neni, lze psat a skolit o SW bez souhlasu a podpory autora sw, stejne tak je irelevantni zda konzument meho skoleni, knihy ma ci nema licenci na dany produkt.
Koneckoncu vydavatelstvi Grada vyrostlo na tom, ze psalo ceske "manualy"kp programum, zkuste si tipnout kolik lidi co si koupi knihu o Adobe Photoshopu ci uprave fotek v tomto programu ho ma legalne.

Take jsem zacinal podnikat v roce 92 (tyden pred promocemi na VS) a valcim se statem a konkurenci dodnes a tak si dovolim take malou glosu.
Pripada mi, ze zacit podnikat dnes je mnohem horsi nez tehdy, jednak statnich uredniku a tim i prekazek je 3x tolik nez tehdy. Diky extremnimu rozsahu korupce a klientelismu je prakticky nemozne se dostat k verejnym zakazkam nebo smysluplnym dotacim. V neposledni rade trh je mnohem vice saturovan.
Popravde se jiz cca rok hraji s myslenkou rozjet nejaky novy business, ne ze by ten stavajici nebyl zivotaschopny, ale rad bych zkusil neco noveho, nejakou tovarnu, zkratka primarni vyrobu, ale stale mi chybi onen Napad. :-)
Zkratka neni to jednoduche a to na rozdil od puvodniho tazatele nemam problem s pripadnym financnim krytim.

Jdu spat,
nejlepsi je stejne vstoupit do CSSD, hledaji nahradu za Petu a Dolezala a nezapominejte stat takto prerozdeli x set miliard.
Ve zdravotnictvi protece 200 miliard, na oficialnich uplatcich, pardon rika se tomu studie, pozvani na kongres, darek cca 7 miliard.
Spatny business neni ani komunalni politika, jedne kruhovy objezd stoji 10 az 20 minionu a vite co, nejvetsi koncentrace blbcu je na radnicich.
Podnikat a platit  cely tenhle cirkus muze jen ...
:-)

Máme další spot P.Čtvrtníčka. Podívejte se www.neuservis.cz