RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 19 01:46:08 CEST 2006

Zdravím,

> fetu linearne narusta) se omezuje sirka impulzu. Vy
> predpokladate ze se proud na chvili vypne a pak zase zapne.
> To je problem. Zapnuti by melo byt synchronni se zacatkem
> periody (chce to klopny obvod) a vypnuti okamzite pri
> dosazeni nastaveneho proudu. Tak jak to mate, se vam bude asi
> zdroj zapinat a vypinat nepravidelne, proud bude kolisat a
> tlumivka piskat. Andel

To právě ne. Hodnoty cívky a kondíku jsou spočítané tak, aby tam určitý
proud tekl stále. Tedy pokud úplně neblbnu.

Vycházím z Microchip App. Note AN874 a jen jsem buck-topology předělal
na boost, kvůli vyššímu napětí.

Určitá stejnosměrná složka by měla téct cívkou a Luxeony pořád a PIC
reguluje jen střídavou složku. Takže tekoucí proud "bruslí" kolem určité
střední hodnoty.

Zdraví PavelK

P.S. Ale je klidně možné, že se úplně pletu a celé je to blbě.