Pozarni alarm - normy, testovani

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Říjen 18 21:11:39 CEST 2006

Zdravim,
nic na tom zatim nedelam, nechame si je vybrat... ale ten zpusob
predavani zadani je uplne uzasny. Dostal jsem od nich fotky a
prachmizerne prelozeny navod k necemu podobnemu (?), ale konkretni
pozadavky stale nemam a nevim, jestli se jich dockam. A bez zadani se
cenova nabidka, natoz pak vyvoj dela dost spatne...

Ivos