OT: jaky MP3 prehravac

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Říjen 18 15:11:58 CEST 2006

Americka verze je s radiem, evropska bez (pry z duvodu legislativnich)
Nasel jsem na netu radu prispevku ruznych lidi v diskuzich, kteri toto
realizovali. Nenasel jsem ani jeden prispevek, ze by to nekdo zkusil,
ale nepovedlo se. Vyrobce podle mne jede stylem vlk (legislativa) se
nazral, ovecka vesele beci (zakaznici muzou mit radio, neodrazuje je
to od koupe)
Al ejinak mas pravdu, dokud to clovek nezkusi, tak jistotu mit nebude.
Pro mne je radio nezajimave, tak jsem to neresil:)
Marek