OT: jaky MP3 prehravac

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Říjen 18 14:19:30 CEST 2006

  Ted prave jsem v Pekingu a asi pred hodinou jsem na trzisti koupil MP3
prehravac
 na kterem je napsano SONY  MMD  MP3 , WMA , REC  ma to 1GB , FM radio,
nahravani a barevne podsviceny displej.
 Hraje to docela pekne. Asi to odpovida tomuto :
http://gsmobil.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemId=7177&level=939&kod=MP3-přehrávač-M.Player-Classic-/-1GB,-rádio,-diktafon

Dal jsem za to po urcitem smlouvani neuveritelnych 250 mistnich penez, to je
asi 750 Kc.
Jsem zvedav, jak dlouho to vydrzi.