Re: Když už jsme u těch Luxeonů

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Říjen 18 08:36:11 CEST 2006

No pokud vam jde o ucinnost a nechcete jas regulovat odporem, tak v tom PWM
rizeni stejne musite mit tu tlumivku :-) Bez ni jste i s tim PICem s
ucinnosti na stejno, (a vlastne jeste hur) jako kdyz pred Luxeona date
odpor. A s tim odporem to aspon nerusi :-) Ono tady jde asi o pochopeni
zakladnich principu.... Navic pro ledku je optimalni ridit proud a ne
napeti, proto bych doporucoval UC3845 + nejaky FET na ten proud, TLUMIVKU,
diodu a trochu dalsiho smeti okolo. Ten brouk je uz "od prirody" vybaven pro
regulaci proudu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 18, 2006 3:38 AM
Subject: RE: Když už jsme u těch Luxeonů

Omlouvám se, že do toho vstupuji, ale já jsem svým původním nevinným
dotazem vážně nechtěl zakládat nějaký flame.

Já se prostě v analogu až tak moc nevyznám a krom toho, nemám cívky rád.
Jednak se až do nedávna nedaly víceméně koupit a i když se dneska koupit
dají, tak když mi je nasypou v GM do jednoho pytlíku, tak doma nepoznám
jednu od druhé, protože nemám RLC metr. :-)

Na druhou stranu musím uznat, že diskuse byla celkem užitečná. Nakopnulo
mně to správným směrem a po celodenním studiu jsem asi víceméně
pochopil, jak zhruba fungují spínané zdroje.
Takže zkusím obojí (jak MC34063 tak PIC) a uvidím, co bude lépe
fungovat.

Zdraví PavelK