Re: Když už jsme u těch Luxeonů

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 17 21:44:14 CEST 2006

 17.10.2006, 21:32:12

mmnooo, vona takova stolni lampicka je IMHO aplikace s typicky
predimenzovanym zdrojem.
A i v pripade provozu na akku, cele zarizeni muze mit odber tak
1A/12V, UC38 ma typ. 11mA, TL494 6mA. Tedy tak 0.5-1%, to je teda strasne
moc.
Nemam ani tuseni kolik basti ten vas PIC, ale NE555CMOS se 100uA asi
netrumfne.
Ale mate pravdu, konstanty by se musely kompilovat sroubovakem, mozna
i pajeckou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz