Kde sehnat patice na autorele

Úterý Říjen 17 20:28:27 CEST 2006

Firma AUTOCORA (www.autocora.cz) má pobočky Praha, Brno, Příbram a vede celý sortiment HELLA.
Pokud Vám jde o patice na standardní autorelé pak můžete mít volnou a nebo s ouškem na přichycení a rybinou na sestavování do řady. Ta první (volná) má obj. č. Hella
8JA 715 606-001
ta druhá (s ouškem a rybinou)
8JA 003 526-001
Případně existují i do pl. spojů:
8JD 733 963-001

Stačí ?

Kručinský

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
	Sent: Tuesday, October 17, 2006 5:00 PM
	To: ! Hw-News (el. adresa)
	Subject: Kde sehnat patice na autorele

	Nevite nekdo, kde maji nejaky rozumny sortiment patic na klasicka autorele? Koukal jsem na GME a tam maji maximalne jeden druh. Me by se nejvice libila nejaka desticka se dvema paticema vedle sebe. Da se nekde (nemyslim ted na vrakaci, ale v beznem obchode) neco takoveho sehnat? Jde o takova ta klasicka autorelatka (kosticka s plochymi vyvody usporadanymi do tvaru takoveho krize).

	V Espaci mi totiz v prostoru motoru dve relatka visi jen tak na nejakych polorozpadlych paticich ve vzduchu na kabelech (dilo minuleho majitele) a kontakty jsou tam uz nejake znacne unavene a blbne to (prepinani dalkovek a ovladani vetraku klimatizace). Tak bych to chtel nejak trochu ucesat.

	Diky

	Jakub Serych