Re: RE: Oceňování prototypů

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Říjen 17 13:10:10 CEST 2006

Ale ja chtel jenom rici, ze profit slizne obchodnik a risiko vyvojar.

A u svetel bych to videl neumerne za par svestek "odmeny".

Prubeh kseftu zde muze byt nasledujici:
Obchodnik proda komukoliv, ten si to sam namontuje (aby usetril petikilo)a
kdyz naboura vecer, tak rekne, ze mu zhasli lampy. A kdyz je mazanej,
muze jeste chtit nahradu skody.

Jinak zde mnozi michaji standardni vyvoj, kde jde jen o "zisk" bez relativniho
risika (nasledku chyby) a automotive.

Dotaz byl na automotive. A tam bych ja osobne nelez, i kdyz se tim zivim.
Proto to asi vidim cerne.

Jinak se pri takovych nakladech na vyvoj automotive vyplati nejmensi
serie pres 10 000ks/rok s vyhledem na 5let.

Pokud udelam pipatko na nezapla svetla, coz je prakticky bez elektroniky
jedno rele nebo bzucak s diodou tak tu krabicku mohu prodat relativne
draho a bez jakehokoliv risika.

Hugo KOTTAS