Jaky MCU verzus Jaky překladač

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Říjen 17 12:40:11 CEST 2006

> se C jazyky popř pokračovat v Pascalu

pro MCU se C stalo standartem. Vetsinou jsou pro ne programy psany v asm
nebo v C.

> Kupříkladu jsem koukal že na Z80 nabízeji vývojové prostředí Free

Pro eZ8, eZ80 a ZNEO jsou vyvojova prostedi free primo od vyrobce.
Hardwarove prostredky jsou pro eZ8 v podobe prevodniku RS232/TTL a
pomoci toho muzete program nejen uploadovat ale muzete jej primo na
chipu i debugovat. Pro eZ80 je to slozitejsi. Pro ZNEO zatim nevim, vice
se asi dozvim zitra.

eZ8 jako 8bit jednocip muzu doporucit. Kdyz si projdete archiv nebo
porovnani co pred casem udelal Wek najdete tam + i -.

Nez eZ80 bych asi spise doporucil ZNEO coz je 16bit za podobnou cenu.

Pavel