zelezne vyvody el. soucastek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 17 10:29:33 CEST 2006

U kovovych (hermetickych) puzdier ide o to, ze je potrebne dosiahnut
rovnaku tepelnu roztaznost nozicky a sklenenej priechodky, preto sa na
tieto tranzistory pouzival kovar (a ked zlezie zlato nevhodnym
spajkovanim tak to uz nenaspajkujete bez studaku).

U tych LEDiek by to mohlo byt podobne, znova ide o tepelnu roztaznost
tentokrat plastoveho puzdra (ten prenos tepla, no to sa mi nejako nezda).

wek