Modelarske servo

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Říjen 17 10:18:02 CEST 2006

No ja nevim, ale pokud si dobre pamatuji, tak deda mel klapku, ktera se
otevirala/zavirala sama dle toho jak sel proud vzduchu z ventialtoru a
zadne servo tam urcite nemel :) Klapka mela osicku kde se vyklapovala
mimo stred... nejak takto (priloha). A protoze je vaha spodni casti
vetsi, tak byla klapka vzdy zavrena (pokud digestor nejel), kdyz se to
pojisti jeste malou pruzinkou...