Jaky MCU verzus Jaky překladač

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Říjen 17 09:13:04 CEST 2006

Ahoj,
Pro AVR a ARM muzete pouzit prekladac gcc. GCC ma licenci GPL a
prekladaji se snim cele operacni systemy vcetne aplikaci.
Pro AVR existuje AVR studio, ktere jako prekladac pouziva gcc.

Kdysi jsem delal s motorolou HC12, ale nemam tuseni kde pro to sehnat
prekladac. Ten procesor se mi vylozene libil, ale je to uz hodne davno.

Ke Keilu mam svoje vyhrady neb me nekolikrat pripravil pernych par
hodinek, kdy vyprodukoval chybny kod a jsem cumel do kodu a pripadal
jsem si jak v pokrocilem stadiu demence, ponevaz jsem nemohl vykoukat
co mam spatne napsaneho. Delam s nim pomene casto.

ced