RE: Když už jsme u těch Luxeonů

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Říjen 17 01:19:33 CEST 2006

Asi se ptám úplně jako idiot, ale jak v tom zapojení(AN847) dosáhnu tak
vysokého napětí ?

Parametry cívky se počítají podle vzorce L= (Vbatt - Vfor)/(Irp x Fsw x
2)

Z toho mně jaksi plyne, že když posčítám úbytky napětí na diodách,
dostanu se při sériovém zapojení někam hodně nad napětí baterie a tenhle
vzoreček nemá smysl.

Ale nebijte mně, hned v úvodu jsem avízoval, že v cívkách se prostě
nevyznám :-))

Zdraví PavelK