Ocenovani prototypu

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Říjen 17 01:14:10 CEST 2006

Tohle si myslim porad jeste u nas neplati a dlouho platit nebude, v
Cechach lidi porad jeste koukaji na cenovku a pak az na to, o co se jedna...
Jinak vysvetleni : mne vubec nezajima, jestli je na trhu jine zarizeni,
nebo kolik stoji atest, protoze tohle vsechno resi zadavatel, jedna se o
vyvoj na zakazku, takze je podstatne pouze aby to delalo presne to co ma
a bylo to za cenu, kterou skousne, prave proto, aby priste prisel zase,
nebo abych vubec mel co navrhovat.. Proto jsem prave sondoval, jaka je
prijatelna cena, abych nenabizel blikac s dvema ledkami za 3000Kc, kdyz
ho konkurence prodava za dvacku a pritom na tom samozrejme vydelal pokud
mozno co nejvice :) Ona i prilis levna nabidka mnohdy odradi. Jde o to,
ze skutecne nemam predstavu, kolik takovy projekt stoji, protoze jak jiz
bylo zmineno, kdyz neco vymyslim, chci na tom vydelat balik, ale tam mi
nestaci pouze navrhnout zapojeni a napsat SW. To dnes zvladne mnoho
studentu strednich skol za prispevek na kulturu.. Otazka je, zda jsou
toto vhodni adepti pro solidni firmu, ktera potrebuje zaruky terminu a
kvality.
Prave proto se ptam, zda nekdo jiz nejaky takovy projekt na zakazku
nedelal a nema tedy zkusenost, zda za nej dostal 5kkc nebo 30.
Jeste se omlouvam za diakritiku v subjectu, vsiml jsem si toho az ted,
kdy z toho vznikl peknej maglajz :(
Kazdopadne dekuji za zivou debatu, alespon jsem si mohl udelat ramcovou
predstavu a budu mit klidnejsi rozhodovani... Zrejme zustanu u hranice
20kkc, protoze kdybych sel o rad nize, mohl bych narazit na otazku, zda
se mi do toho jeste vubec chce a zda nemam na praci neco lepsiho :)
Petr