Totalne neprakticky OT-Zajem o fyziku malych castic atd..

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pondělí Říjen 16 23:45:57 CEST 2006

Vzhledem k tomu,ze jsem zde zaregistroval nabídky na ruzné prednásky o fyzice malých cástic popr.o vekém tresku dovolím si malý spise soukromy dotaz ,ale treba by to mohlo  jeste nekoho zajimat.
Jsem elektronik,spíse zalozený prakticky nez teoreticky.
Presto by mne zajimaly nejnovejsí vyzkumy ohledne malých cástic,vzniku vesmíru,teorie cerných der atd... Jenze...
Kde se o tom doctu? Vsude se píse o paranormálních jevech a ostatních nesmyslech ale chybí mi neco na zpusob Grygarových Oken vesmíru dokorán.Snad  jen trochu podrobnejsí. Ale zas ne az tak moc,abych se v tom neutopil. Jde to vubec pochopit bez príslusných znalostí matematiky? Existují knihy které by to popisovaly i pro laiky ale pritom prísne vedecky a ne jenom populárne a blbe?
Vzhledem k tomu ,ze je v této konferenci nekolik profesionálu z techto oblasti,prosím poradte.Vládnu cesky,v nouzi rusky a anglicky.

P.S. Jestli se ptám blbe tak me nekamenujte.
S pozdravem Standa Palas