mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Říjen 16 18:42:39 CEST 2006

Ale ved Vam to ten chudak PCcko vypluva tak ako pocuje...

Musite do toho delayu zaratat aj cas, kym sa "vypocita" nasledujuci bit
a "vypluje" na port, plus overhead toho volania delayu - to vsetko nie
je vobec zanedbatelne oproti casu bitu.

Toto naozaj nie je uloha ktora sa ma riesit vo vyssom jazyku...

wek