Oceňování prototypů

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Říjen 16 17:46:18 CEST 2006

> Dobry den,
> chtel bych zde nadnest diskuzi o tom, jake ceny udavate pro prototypy
> jednoduchych vyrobku s MCU. Tzn. odladit program (zrejme PIC) + navrh
> desky a vyroba prototypu...

Rozdelil by som to na dva druhy poctov.

Prvy klasicke kupecke pocty, ako plat cloveka, ktory to urobi, elektrina,
najom, amortizacia technickeho vybavenia a samozrejme musite este nieco
zarobit.

Druhy tiez klasicke pocty, ale s tym rozdielom, ze s logikou to nema nic
spolocne a je to skor o ocakavani a fiktivnych ziskoch, nazval by som ju
manazersky pristup, ktory pozna snad iba jedno, a to za kazdu cenu dany
kseft dostat...

Andrej

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk