RE: Tak buď blbnu já nebo Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 16 01:37:04 CEST 2006

Tak to je dobrá záhada hlavolamu :-)

Jak jsem zjistil hledáním ve fóru technické podpory u CADSoftů, v
minulosti se na víceméně stejný problém ptalo už několik lidí. Exaktní
odpověď tam nikdo nenapsal, s vyjímkou někoho z CADSoft supportu, který
jednoduše odvětil, že míchat pouzdra v milimetrovém a palcovém rastru
není dobré.
V nějakých jiných případech to někdo vyřešil tím, že desku smazal,
nechal jí vytvořit znova a pak už to fungovalo.

Mně se to v mezičase podařilo obejít, ale je to děsný opruz. Je potřeba
manuálně routovat signál z padu na obě strany a průběžně dělat Ratsnest.
V okamžiku, kdy po Ratsnest všechny signály zakotví v gridu 8 mil, tak
to začne routovat. Ale ne vždy, někdy je nutné konec signálu "ukotvit" o
8 mil vlevo, vpravo, nahoru nebo dolů. Ale nějak se mi nedaří v tom
najít nějakou zákonitost.

Ale moc se mi to nelíbí, ačkoli momentálně se deska routuje OK. Kolem
toho pouzdra jsou spoje takové ožižlané, jak se napojuje metrický rastr
na imperiální. :-((
Krom toho, aby to vůbec routovalo, musí být grid autorouteru nastavený
na 8 mil což je hnus, protože celé routování je příšerně pomalé.

Zdraví PavelK