Jak rozebrat SAW filtr

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Říjen 14 13:17:47 CEST 2006

Rekl bych, ze zalezi na pozadovane frekvenci a na harmonicke, na ktere je
filtr provozovan. Ale rychlost sireni v tech keramikach je udajne kolem
4000m/s, tedy 4 miliony mm/s. Pokud by filtr byl rekneme na 4MHz, dela to pri
prvni harmonice prave 1 mm mezi "zuby" toho hrebene.

Vzhledem k tomu, ze svym fotovybavenim jsem schopen fotit radove mensi
struktury (viz napriklad CCDcko na http://cs.wikipedia.org/wiki/CCD nebo
EPROMKA na
http://cs.wikipedia.org/wiki/Integrovan%C3%BD_obvod,
myslim, že by tam neco videt byt mohlo. Samozrejme na fotku cca
gigahertzoveho SAW filtru z mobilniho telefonu si narok nedelam :-)

Jakub Serych