dalsi problem s rozvodem

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Říjen 13 16:35:21 CEST 2006

Ahoj,

ja by som isiel dvoma smermi. Prvy, snazil by som sa najst pricinu toho
kmitania. Pozical by som si teda niekde osciloskop s FFT na akumulatory,
vsetko povypinal a zmeral si tu siet osciloskopom. Druhy smer, pozrel by
som sa strukturu meracej karty, na akom principe pracuje a ake vstupne
obvody su pouzite. Mozno bude stacit nejaka mensia uprava karty.

Andrej