PIC s USB

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pátek Říjen 13 13:55:41 CEST 2006

Nemáte někdo náhodou článek který řešil propojeni PICu přes USB na PC? Byl publikován na mcu.cz webu někdy v létě tohoto roku. Dle mého názoru to nebyla práce Kosti, ale někdo to u něj publikoval. tam právě bylo rozebrané to co zde potřebujete, na PIC mikroprocesor včetně nějakých knihoven jenž emulovaly ovládač USB.

Radek

>Samozrejme se jedna o libusb-win32, coz je port libusb z linuxu na win32.
>
>USB pro AVR jsem prevzal z
http://www.obdev.at/products/avrusb/index.html, oproti verzi od p. Ceska
mi prijde tato implementace snadneji vyuzitelna - tj. lepe se k tomu daji
napasovat moje vlastni funkce.

>S VB nemam zadne zkusenosti, takze poradit nemohu... Nicmene pokud lze ve
VB pouzivat funkce z DLL, tak by libusb-win32 melo byt stejne pouzitelne
jako v C.

>Libusb se pouziva, aby se nemusely psat ovladace na USB zarizeni. Pro USB
zarizeni se vytvori .INF soubor s libusb.sys ovladacem a pak se k nemu
pristupuje pres knihovni funkce libusb.dll, kde se daji posilat a prijimat
jednotlive typy USB paketu. Kdyz jsem se s tim seznamoval, tak mi to prislo
celkem jednoduche...

>Hynek Sladky

pochybuji o narocnosti pro studenty, v PC bych radeji vypracoval ulohy >
ve  VB nebo podobnem "lepe pruhlednem" jazyce. Pokud mozno snahou bude >
obejit obsluhu I/O na nizke urovni...
Ceska. > Pro potreby mereni nechci jit cestou SW implementace USB, takze
jedine HW.