PIC s USB

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pátek Říjen 13 13:04:24 CEST 2006

Samozrejme se jedna o libusb-win32, coz je port libusb z linuxu na win32.

USB pro AVR jsem prevzal z
http://www.obdev.at/products/avrusb/index.html, oproti verzi od p. Ceska
mi prijde tato implementace snadneji vyuzitelna - tj. lepe se k tomu
daji napasovat moje vlastni funkce.

S VB nemam zadne zkusenosti, takze poradit nemohu... Nicmene pokud lze
ve VB pouzivat funkce z DLL, tak by libusb-win32 melo byt stejne
pouzitelne jako v C.

Libusb se pouziva, aby se nemusely psat ovladace na USB zarizeni. Pro
USB zarizeni se vytvori .INF soubor s libusb.sys ovladacem a pak se k
nemu pristupuje pres knihovni funkce libusb.dll, kde se daji posilat a
prijimat jednotlive typy USB paketu. Kdyz jsem se s tim seznamoval, tak
mi to prislo celkem jednoduche...

Hynek Sladky