Faze-nulak-jelen

pyrin pyrin@volny.cz
Pátek Říjen 13 12:43:44 CEST 2006

Některé flexošňůry mají fázi a nulák prohozenou dokonce i barevně a ne jen
na vodičích - kolíkách - zdířkách. Jak jsem se dozvěděl ve státní zkušebně,
vše je v pořádku, normy jsou jen doporučující a fázte může být i vpravo, a
to i přesto, že to někoho potluče. Normální člověk na to šahat nemá a
odborník si to má změřit.
Perlička: Co se týká jištění, tak třeba na malém napětí za transformátorem
musí být oba dráty odjištěny.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 13, 2006 10:43 AM
Subject: Faze-nulak-jelen

Mam zarizeni pripojene pristrojovou (pocitacovou) snurou, na tom
zarizeni je konektor s pojistkou GSI
(http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=806-004&lk=&sk=&pict=&jaz).
V zasuvkach mame fazi vlevo (a kolik nahore), ale ta pristrojova
snura, ackoliv ma na sobe dokonce oznaceni N a L ma na druhem konci
fazi v dutice s oznacenim N, a nulak v dutince L. Pojistka pak jisti
nulak misto faze. Tak jsem z toho jelen - je to jedno, nebo mam
sehnat jinou snuru?

J. Hanzal