peltier & chlazeni & levne ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 13 11:03:38 CEST 2006

rozmery jsem uz uvadel :
na PC jsem priplacnul ze studene strany chladic(al), pasiv jezka, asi z
proc. slot1. ma rozmer 125x55x30mm.
na teplou stranu jsem priplacnul plochac z medi 300x60x10mm a na nej
2xstejnej jezek + nejaky 60mm vetracky.
potrebuju tu studenou stranu velkou tak, aby se mela na cem strazet
voda, idealni tvar/rozmer zatim netusim ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel
Sent: Friday, October 13, 2006 10:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: peltier & chlazeni & levne ?

echemko ma i nejakou super teplovodivou pastu, zkusenost je takova ze
rozdil je cca 5st na prechodech celkem.
jinak otazka je druha jak velkou plochu mate na studene strane, zvladne
to ten peltier uchladit?
nebylo by lepsi pouzit med? minimalne na teple strane, je tam prece jen
dost tepla a vy jej potrebujete dostat co nejlip od toho clanku protoze
velka dT mu snizuje ucinnost.