peltier & chlazeni & levne ?

Pavel hw@itherm.cz
Pátek Říjen 13 10:55:56 CEST 2006

echemko ma i nejakou super teplovodivou pastu, zkusenost je takova ze rozdil
je cca 5st na prechodech celkem.
jinak otazka je druha jak velkou plochu mate na studene strane, zvladne to
ten peltier uchladit?
nebylo by lepsi pouzit med? minimalne na teple strane, je tam prece jen dost
tepla a vy jej potrebujete dostat co nejlip od toho clanku protoze velka dT
mu snizuje ucinnost.

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 13, 2006 10:44 AM
Subject: RE: peltier & chlazeni & levne ?

prechody byly dukladne(tence a rovnomerne) namazany nejakou stoletou paskou
od gme/elchemka. muzu zkusit pouzit nejakou lepsi, co mi zbyla z
pc vetraku(silver_cosi), jestli to teda ma cenu ?
problem je asi v rozdilu tech teplot, ted uz vim co potrebuji, chladic,
kterej odvede pri rozdilu teplot 10°C cca 130W :-)
muzete mi nekdo "nastrelit" jak by takovy chladic mohl vypadat ? tedy abych
mel nejakou predstavu kolik je to materialu hliniku,
velikost vetraku atd.
tomik.