Menic ve svitilne pro Luxeon

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 13 10:50:06 CEST 2006

Novotný Pavel napsal(a):
> Zrovna o nejake LED baterce a LED celovce uvazuji, muzete nejakou doporucit,
> je tu jiz toto tema?
> Pozadavky, idelalne moznost pouzit NiMHh clanky..
>
> http://www.eobchodnidum.cz/ebaterie/svitilny/bateria-led-light/bateria-led-l
> ight---fl-1070.html
> Koukam tento obchod nenabizi slevu zadarmo, nase cena 400 bezna cena 360
> usetrite -40 :-)

No to Vam neporadim. Osobne mi staci jedna baterka kdyz si potrebuju
nekam posvitit.

Mam, ale kamarada a s tim jsem to probiral (leze ruzne pod zem apod.) a
rikal mi, ze celovka na praci je lepsi s obyc. ledkama - delaji sirsi a
mekci osvetleni. Naopak svitilnu na to si nekam posvitit je lepsi s
luxeonem - ta moje baterka sviti bez problemu na 50m ze jeste
rozeznavate detaily. Kdyz s tim, ale svitite v mistnosti prijde vam, ze
to sviti naprd - je to tim ze to dela smerovy paprsek a je presvicena
malinka plocha a kolem tma.

Ja to na netu nekupoval tak nevim zda tech -40Kc opravdu usetrite. ;-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info