peltier & chlazeni & levne ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 13 09:40:58 CEST 2006

pokud by byl ten rozdil teplot i jen tech 30°C a opravdu mu nedam sanci tu teplou stranu ohrat pri pokojove teplote, tak
na druhy musi mrznou i kdyby nechtelo :-).
jinak prave proto mi vychazi to vodni chlazeni + med ingot :-).
nevim jestli budu mit cas, ale zkusil bych do zacatku jen zkrz ten vodni medenej "heatsing" cerpat vodu z kyble :-)
skoda ze jsou ty PC_tuningovy dily na vodni chlazeni tak drahy :-(.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Delphin
Sent: Friday, October 13, 2006 9:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: peltier & chlazeni & levne ?

> u PC uvadej max delta/t 60°C, takze pokud udrzim jednu stranu na
> pokojova teplota + 20°C = cca 40-50°C, mel bych se v pohode na tu 0 az
> -5°C dostat ?

Kdysi jsem zkousel clanky 30x30 mm. S jednim clankem kapka vody nezmrzla ani nahodou, se dvemi na sobe polozenymi seriove zapojenymi kapka vody zmrzla.
Dale jsem dosel k empirickemu zjisteni, ze clanky dost tepelne "prosakuji" a delta 60 stupnu na jeden clanek je cira utopie, me to vychazelo ani ne na polovinu.